Optimalizace pro vyhledávače

Pomocí optimalizace pro vyhledávače pomohu dostat váš web na přední pozice. A to nejen při vyhledávání jednoho slova, ale při hledání desítek a často až tisíců slov.

Pokud uvažujete o optimalizaci stránek svého webu, můžete mne nezávazně a zdarma kontaktovat. Popovídáme si o vašem webu, vašich potřebách a možnostech, a to by bylo, abychom něco nevymysleli.

Co vám přinese dobrá optimalizace pro vyhledávače?

  • Cílení uživatelé – pomocí SEO dostaneme na váš web návštěvníky, kteří hledají právě to, co nabízíte.
  • Výrazně zlepšíte dohledatelnost svého webu – bude ve vyhledávačích dohledatelný pod desítkami až tisíci různých slov. Ne pod jedním nebo pod dvěma, která vám pravděpodobně nic nepřinesou.
  • Vyplatí se – vyděláte více, zatímco náklady se sníží. Investice do SEO se vám vrátí.

Co vám v oblasti SEO mohu nabídnout?

Mohu poskytnout prakticky jakékoli služby, které s optimalizací souvisejí:

  • jednorázové konzultace i komplexní SEO poradenství
  • SEO analýzy – posouzení současného stavu vašeho webu a návrhy na změny – můžeme se zaměřit na celý web obecně, či na konkrétní oblast
  • kompletní SEO správa – optimalizaci svého webu můžete nechat zcela na mě

Jaký je můj přístup k optimalizaci stránek?

  • využívám předností vyhledávačů, nezneužívám jejich chyb. To je jediný klíč k dlouhodobě úspěšné optimalizaci
  • musím se vám vyplácet, což podložím čísly. Jinak spolupráce nemá smysl
  • nepracuji pro přímé konkurenty svých klientů
  • vše vám jako svému klientovi důkladně a srozumitelně vysvětlím – je důležité, aby klient věděl, že to, co děláme, má smysl
Pokud se vám můj přístup líbí, zavolejte mi nebo napište – napsat můžete i pomocí následujícího formuláře. Společně se podíváme na váš web, zjistíme, jaké jsou vaše cíle, a na základě toho navrhneme cestu, kterou se vydáme.

Časté otázky před započetím spolupráce

Podívejme se společně na otázky, které dostávám od návštěvníků tohoto webu. Odpovědi vám pomohou lépe pochopit můj přístup a zjistíte, zda pro vás spolupráce se mnou má smysl.

Kliknutím na otázku přejděte k odpovědi:

„Chci být na první stránce na slovo matrace (nebo jiné), pomůžete mi?“

Ano, pomohu. Pravděpodobně vám řeknu, proč pro vás takovýto cíl nebude mít žádný užitek a v honbě za ním jen zbytečně vyházíte peníze. Navrhnu méně nákladné, jednodušší a mnohem účinnější řešení. Pozice na jedno slovo, o kterém si myslíte, že pro vás bude přínosné, není cílem SEO. Cíl SEO je totiž stejný, jako cíl webu. Co je pro vás důležitější – být první na slovo matrace, nebo třeba získat návštěvníka a udělat z něj zákazníka?

„Už jsem se registroval do katalogů, zveřejnil 200 „PR“ článků, vyměnil odkazy s 20 weby a s mým SEO to pořád nehnulo…“

To je dobře. Kdyby šlo pořadí výsledků ve vyhledávání ovlivnit takto snadnými způsoby, SEO by nebylo tak zábavné, a „první“ by mohl být každý. Naštěstí to nejde, a tyto metody jsou prakticky bezcenné. Pokud vás zajímá proč, rozepsal jsem se o tom v článcích na svém blogu:

Pokud se se mnou rozhodnete spolupracovat, můžete si být jisti, že podobných pochybných metod využívat nebudeme.

„A kdy bude mé SEO hotové?“

Častá otázka, odpověď na níž je – nikdy. SEO není jednorázový úkon, ale dlouhodobý proces. Je potřeba stále vyhodnocovat reálné přínosy optimalizace a zjišťovat, jak lze situaci ještě vylepšit. Je nutné stále bojovat s konkurencí, která na SEO pracuje také, a být stále o krok před ní.

„Garance pozice ve vyhledávačích – poskytujete ji?“

Ne. Pozice nelze dokonce ani přesně měřit, natož garantovat. Stejně ale není o co stát, stačí si přečíst, jak garance pozice ve skutečnosti funguje. Raději než pozicemi měřím SEO jinými ukazateli – například návratností vámi vložených investic a sledováním dlouhodobého přínosu optimalizace.

„Podle nástroje mám SEO na 100%, proč ve vyhledávačích nejsem vidět?“

Protože nástroj, který vám řekl, že máte SEO 100% ve skutečnosti SEO vůbec neměří. Optimalizaci webu nelze změřit na procenta. Měří se pomocí webové analytiky, vyhodnocují se údaje jako je návštěvnost, konverzní poměr, detailně se zkoumá, která spojení přinášejí největší zisk atd.

„Chci SEO pro svůj web, kolik to přibližně stojí?“

To je hodně individuální, a bez toho, abych znal detailní informace o vašem webu, jeho historii, současném stavu, cílech, návštěvnosti, stavu objednávek, konkurenci atd. bohužel nemohu cenu ani „střelit od boku“. Je to podobné, jako byste se ptali, kolik stojí auto. A asi netřeba říkat, že auto stojí od pětistovky do zhruba čtyřiceti milionů korun.

Jediný způsob, jak v tomto případně zjistit alespoň rámcový odhad, je mne kontaktovat.

Lidé na mém e-shopu málo objednávají, potřebuji SEO.

A jste si jisti, že to, co potřebujete, je právě SEO? Co když u vás lidé neobjednávají z toho důvodu, že to prostě neumí, nechápou proces objednávky? Nebo proto, že vašemu e-shopu nevěří? Nebo proto, že oproti konkurenci máte vysoké ceny? Nebo proto, že váš e-shop vypadá nedůvěryhodně? Nebo proto, že ke zboží neposkytujete dostatek informací, takže je lidé hledají jinde, a rovnou tam pak i objednají?

Důvodů může být spousta, a SEO rozhodně není všelék. I tak ale budu rád, pokud se mi ozvete, protože vám mohu říct, zde se vám vyplatí investovat spíše do SEO, nebo nejdříve do „generálky“ e-shopu.

Nezávazná poptávka služeb nebo dotaz

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš Email (vyžadováno)

Předmět zprávy

Vaše zpráva

Odpověď na svou poptávku či dotaz očekávejte nejpozději do 48 hodin.