Reference

Prohlédněte si některé z projektů, na kterých jsem se podílel nebo stále ještě podílím, a přečtěte si ohlasy na mou práci nejen od klientů.

Nejnovější reference:

LuckyGlass.cz – tradiční český výrobce křišťálových lustrů s exportem do celého světa

Pro klienta jsem zajišťoval práce spojené s redesignem webu a přechodem na e-shopové řešení Shopio.cz. U české, anglické a ruské jazykové mutace webu bylo potřeba ošetřit, aby přechodem na nový systém neutrpěla stávající návštěvnost webu a přechod proběhl maximálně hladce.

Vyjádření klienta: „Vážený pane Kolčabo, odvedl jste dobrou práci, za kterou Vám tímto moc děkujeme. Přechod na nový web jste zvládl v požadovaném termínu a kvalitě.“

Jaroslav Lucký, ředitel Lucky Glass s.r.o.

Další reference:

VašeČocky.cz – největší český obchod s kontaktními čočkami

logo VašeČocky.czPro největšího českého hráče na poli kontaktních čoček, společnost Maternia s.r.o.,  jsem zpracoval analýzu, která vedla k nalezení prostoru pro zlepšení již tak vynikajícího e-shopu.

Vyjádření klienta: „S panem Kolčabou se mi velmi dobře spolupracovalo. Dodaná analýza byla precizní. Oceňuji, že tam nebyl jenom jeden úhel pohledu (SEO), ale důraz byl i na byznys stránku věci – jak udělat stránku užitečnější pro zákazníka. Celkově jsme z analýzy vyvodili asi 20 zlepšení, které chceme na webu provést. Jejich pracnost v rozsahu 2 až 20 hodin.“

Vlastimil Vávrů, spolumajitel Maternia s.r.o.

eStránky.cz – oblíbený systém pro tvorbu stránek zdarma

estránky.cz logoeStránky.cz jsou prvním systémem, na kterém si uživatelé mohli zdarma a bez znalostí programování vytvořit vlastní webové stránky. Pro uživatele eStránek připravuji příručku internetového marketingu. Dovědí se v ní, jak na své stránky mohou přivést další návštěvníky / zákazníky, jak připravovat kvalitní obsah svých stránek a množství dalších informací. Příručka bude vydána jako samostatný web a také v PDF.

Gerard.cz – prodejce plechových střešních systémů

logo Gerard.czVekamaf s.r.o. pomocí webu www.gerard.cz prodává lehkou plechovou střešní krytinu. Spolupracuji na zlepšení cílení stránek webu tak, abychom dokázali obsáhnout co nejvíce vyhledávaných dotazů. Předmětem naší spolupráce je i navyšování konverzního poměru webu, což se daří,

EasySupport.cz – prodejce ready made společností

logo EasySupport.czSpolečnost Easy Support, s.r.o. se zabývá prodejem firem, zakládáním firem na klíč a poskytováním virtuálního sídla společnostem. Působil jsem jako konzultant při tvorbě nového webu společnosti a v současné době pokračujeme v pracích na optimalizaci pro vyhledávače.

Vyjádření klienta: „Pan Kolčaba spolupracoval na tvorbě našeho nového webu a poskytuje nám pravidelné konzultace. Dříve jsme provozovali weby na třech různých doménách. S Martinovou pomocí jsme je sjednotili tak, aby se návštěvníci dostali vždy na primární web (staré pro nás již nebyly důležité a jen mátly návštěvníky), a nyní pracujeme na optimalizaci hlavního webu. Cením si zejména toho, že Martin dokáže vše vysvětlit tak, aby to bylo pochopitelné a dávalo smysl i laikovi, který do SEO vůbec nevidí.“

Jaromíra Doleželová, jednatelka

JS-Eddica.cz – jazyková škola v Ostravě

Eddica je jazyková škola z Ostravy. Její majitel, Tomáš Dvořáček, se na mne obrátil s žádostí o zlepšení její dohledatelnosti prostřednictvím vyhledávačů, což se nám postupně daří. Z vyhledávačů přichází více návštěvníků přes více různých dotazů, a co je hlavní, zvyšují se i počty přihlášených do kurzů.

Další ohlasy a spokojení klienti:

Helingia.cz – překladatelské služby

„Konzultace byla naprosto nad mé očekávání – byly to 2,5 hodiny nabité informacemi. Při tvorbě profesionálních webových stránek jsem si s mnoha věcmi nevěděla rady. Pan Kolčaba mi srozumitelně objasnil, co jsem potřebovala vědět, a ukázal mi problematická místa přímo na mých webových stránkách. Konzultace byla věcná, svižná a naprosto profesionální. Líbilo se mi, že ke každému probíranému tématu mi ihned nabídl další odkazy na podrobnější informace. Konzultace pro mě byla velmi přínosná a zcela jistě pan Kolčabu znovu oslovím.“

RNDr. Monika Helingerová, Ph.D., překladatelka angličtiny
www.helingia.cz

VšichniVšem.cz – portál pro studenty

„Po analýze a několikahodinové konzultaci s Martinem jsem odstranil všechny chyby, na které jsme přišli. Výsledkem byl prudký růst návštěvnosti, která nyní dosahuje dvacetinásobku té původní a stále roste. Jen za březen 2012 jsem měl z vyhledávačů 20 000 návštěv (graf).“

Jan Matoušek, majitel portálu
www.vsichnivsem.cz

ConocerPraga.eu – web průvodkyně po Praze

Řešila jsem problém, jak zvýšit návštěvnost stránky, na které nabízím prohlídky Prahy zahraničním turistům. Konzultace s panem Kolčabou mi pomohla objasnit mnohé otázky, které jsem si v souvislosti se SEO kladla – jaké metody SEO jsou prospěšné a jaké je naopak lepší nepoužívat, do jakých katalogů má smysl se registrovat apod. Dále mě upozornil na nedostatky na stránce a nakonec na konkrétních příkladech ukázal fungování některých užitečných nástrojů pro analýzu webu. Konzultaci mohu jedině doporučit a kdyby můj web nebyl ve španělském jazyce, ale v češtině, určitě bych správu jeho SEO ráda svěřila právě panu Kolčabovi.

Markéta Žižková
www.conocerpraga.eu

Nejmenovaný slovenský portál s nabídkou ubytování

Po konzultacii s panom Martinom sme odhalili mozne priciny poklesu pozicii v google. Bol som spokojny s pristupom, profesionalitou a s prehladom pana Martina. Odporucam dalej.

Pavol Lužbeťák
manažer nejmenovaného  portálu s nabídkou ubytování