Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je nezbytným podkladem pro návrh nového webu. Řekne nám, co uživatelé z vaší cílové skupiny hledají, jak to hledají, a vy tak získáte podklady k vytvoření svého nového webu. Měli byste ji tedy mít k dispozici ještě dříve, než webdesigner zpracuje první návrh vašeho webu a programátor napíše první řádky kódu.

Proč je analýza klíčových slov tak důležitá?

  • díky tomu, že zjistíme, co a jak uživatelé hledají, budeme schopni navrhnout stránky, které tyto dotazy pokryjí => budou po jejich zadání dohledatelné přes vyhledávače
  • poslouží nám jako podklad pro návrh cílových stránek, na které budeme vodit návštěvníky. A to nejen z přirozeného vyhledávání, ale například i z PPC.
  • zjistíme, které stránky jsou důležité a které méně. Podle toho budeme moci navrhnout informační architekturu webu.
  • často se díky ní objeví dotazy, na jejichž pokrytí konkurence zapomíná, čehož budeme moci využít ve váš prospěch. Podobně, jako to popsal Michal Blahut v článku V SEO chybí konkurence.

Co vám to přinese?

Vyšší zisky. Díky tomu, že pokryjeme většinu dotazů vyhledávaných v souvislosti s vaším oborem, budeme schopni získat vysokou a dobře cílenou návštěvnost se zájmem o vaše produkty či služby.

Jak analýza probíhá?

1. Budu se vás vyptávat

  • na vaši cílovou skupinu
  • na vaše služby či zboží
  • na vaše cíle
2. zpracuji podrobnou analýzu
3. na základě analýzy navrhnu potřebné cílové stránky pro pokrytí dotazů
4. navrhneme informační architekturu webu (kategorie, filtry, interní prolinkování webu…)
5. budu nápomocen při tvorbě webu, dohlédnu na správnou implementaci

Co je výstupem analýzy?

Samotná data za analýzy by vám byla celkem k ničemu. Jejím výstupem je proto návrh potřebných vstupních stránek, z kterého pak budeme vycházet při návrhu informační architektury webu a obsahu jednotlivých stránek.

Kolik to stojí?

To závisí na předpokládané velikosti webu. Cena začíná na 10000 Kč pro několikastránkové weby, a končí na několikasettisícových částkách za velké analýzy pro velké weby typu Mall.cz nebo Alza.cz.

Proto mi, pokud máte zájem o zpracování analýzy, napište, a společně vám vytvoříme nabídku na míru. Teprve poté se rozhodnete, zda do toho půjdeme nebo ne.

Máte zájem o analýzu klíčových slov? Napište mi:

Vaše jméno (*)

Váš Email (*)

Předmět zprávy

Vaše zpráva