Analýza klíčových slov je nezbytným podkladem pro návrh nového webu. Řekne nám, co uživatelé z vaší cílové skupiny hledají, jak to hledají, a vy tak získáte podklady k vytvoření svého nového webu. Měli byste ji tedy mít k dispozici ještě dříve, než webdesigner zpracuje první návrh vašeho webu a programátor napíše první řádky kódu.
Proč je analýza klíčových slov tak důležitá?
- díky tomu, že zjistíme, co a jak uživatelé hledají, budeme schopni navrhnout stránky, které tyto dotazy pokryjí => budou po jejich zadání dohledatelné přes vyhledávače
- poslouží nám jako podklad pro návrh cílových stránek, na které budeme vodit návštěvníky. A to nejen z přirozeného vyhledávání, ale například i z PPC.
- zjistíme, které stránky jsou důležité a které méně. Podle toho budeme moci navrhnout informační architekturu webu.
- často se díky ní objeví dotazy, na jejichž pokrytí konkurence zapomíná, čehož budeme moci využít ve váš prospěch. Podobně, jako to popsal Michal Blahut v článku V SEO chybí konkurence.
Co vám to přinese?
Vyšší zisky. Díky tomu, že pokryjeme většinu dotazů vyhledávaných v souvislosti s vaším oborem, budeme schopni získat vysokou a dobře cílenou návštěvnost se zájmem o vaše produkty či služby.
Jak analýza probíhá?
1. Budu se vás vyptávat
- na vaši cílovou skupinu
- na vaše služby či zboží
- na vaše cíle
Co je výstupem analýzy?
Samotná data za analýzy by vám byla celkem k ničemu. Jejím výstupem je proto návrh potřebných vstupních stránek, z kterého pak budeme vycházet při návrhu informační architektury webu a obsahu jednotlivých stránek.
Kolik to stojí?
To závisí na předpokládané velikosti webu. Cena začíná na 10000 Kč pro několikastránkové weby, a končí na několikasettisícových částkách za velké analýzy pro velké weby typu Mall.cz nebo Alza.cz.
Proto mi, pokud máte zájem o zpracování analýzy, napište, a společně vám vytvoříme nabídku na míru. Teprve poté se rozhodnete, zda do toho půjdeme nebo ne.